wtorek, 22 października 2013

Starter

Zastanawiam się dlaczego zacząłem pisać bloga .............. nie wiem, może zmobilizuje mnie do osiągnięcia założonego celu? nie wiem - może? nie zaszkodzi ;-)
Cel - przebiec maraton, nie ścigać się z innymi ale po prostu przebiec (tylko dlaczego dopiero 2 lata przed pięćdziesiątką?).
Jakoś nigdy nie przepadałem za bieganiem, co innego rower - o tak! jeździłem zawsze dużo. MTB, skatowanie się w lesie to było to, ale bieganie? To chyba prawda że w pewnym wieku facetowi odbija :-)
No i proszę biegam regularnie 3 tydzień. Żeby to miało ręce i nogi zarejestrowałem się na Motivato.pl, wypełniłem ankietę osobową - uczciwie, określiłem cel - Maraton w Łodzi 13.04.2014, wygenerowało mi plan treningowy czyli co i jak itp.
A teraz najlepsze - właśnie uświadomiłem sobie że bieganie zaczęło mi się podobać, sprawiać przyjemność samo w sobie. Zaczęło być fajne spotykanie innych biegających, mówienie sobie cześć pomimo to że ich nie znam.
Następny trening w czwartek ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz