wtorek, 29 października 2013

Tydzień 4/1

Kolejny piękny dzień :-) znowu nie spotkałem biegaczy !
- dystans 7.56km
- czas 0:56:17
- HRśr. 130
- HRmax. 152
- Cal śr. 700 kcal/h
- Cal max. 850 kcal/h
- Cal 656 kcal
- Fat 30.8g

Ciekawa sytuacja sprzed kilku dni (zapomniałem)
Biegnę sobie, chodnik szeroki na 2m. Z daleka widzę Panią z pieskiem. Ona przy prawym krawężniku, piesek przy lewym czyli naprzeciw mnie. Pani zlinkowana oczywiście z pieskiem. No nic biegnę swoim torem przy prawym krawężniku. Piesek do końca miał mnie w dupie (Pani też) - nawet jak byłem przed nim jakiś metr raczył warknąć. Dopiero gdy byłem nad nim, spękał i z piskiem znalazł się pod swoją Panią - no musiałem go przeskoczyć ;-) bo sorry ale nię będę pieska omijał wielkim łukiem po trawie na której jest pewnie jego kupa! Zaczęło się! Pani na mnie że piesek, że mogłem zdeptać itp. Niestety nie mam o Pani najlepszego zdania bo nie raczyła pomyśleć o swoim zachowaniu - piesek to tylko piesek nie mogę mieć do niego pretensji że głupi jak but ........... i jego Pani.
 ...... do jutra ;-)
PS. jutro wole ;-)

Trasa jest tu: http://navime.pl/trasa/249247/Trening+2013-10-29+17%3A56

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz