piątek, 8 listopada 2013

Tydzień 5/3

Fartlek - zabawa prędkością - fajnie się biegało :-) Wczoraj wspominałem że bolą mnie nogi - właściwie to nie bolały a bolały na max jak siedziałem, wstawałem, siadałem, leżałem ;-) Próbowałem samej maści Diklofenak ale ........ średni efekt :-( Szybkie poszukiwanie po forach biegowych i ............. lekkie wybieganie, gorąca kąpiel z solą do kąpieli najlepsze: masaż nóg prysznicem 2min gorąca woda potem 2min zimna (no wyskoczyć z wanny można;) i tak 3X, masaż ręczny mięśni - coś jak ugniatanię ciasta i na koniec Diklofenak. Efekt - wstałem dziś rano i nogi jak nowe - REWELACJA !
Puilsometr:
- Czas 0:21:02
- HRśr. 134
- HRmax. 145
- Cal śr. 720 kcal/h
- Cal max. 800 kcal/h
- Cal 257 kcal
- Fat 10.9g
- Dystans 3.03km z gps
Trasa z navime: http://navime.pl/trasa/254216/580102
Jutro wolne ale ........ chyba pobiegnę sobie do Poniatowskiego na sobotni Parkrun ;-)
narazie ......... pozdrawiam :-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz