czwartek, 2 stycznia 2014

Tydzień 13/2

Dziś pierwszy trening w 2014 roku :-) Piękna słoneczna pogoda i ok. 2 st.C :-) Aż się chciało troszkę przegiąć plan treningowy, ale nie - planu trzeba się trzymać ;-) choć od czasu do czasu ;-)
Dzisiejsze założenia:
- Dystans 7km
- 2km rozgrzewki
- Szybkie 3 odcinki 600m w tempie 7:48 min/km (szybkie?)
- Po każdym odcinku 5min lekkiego truchtu
- 1km rozluźnienia spokojnie
Efekty:
- Dystans 8.13km
- Czas 0:49:10
- HRśr. 147
- HRmax. 157
- Cal śr. 830 kcal/h
- Cal max. 900 kcal/h
- Cal 684 kcal
- Fat 25.2g
Trasa: http://navime.pl/trasa/279490/Trening+2014-01-02+11%3A02
Pozostało 100 dni 16:00:00 ;-)
Wygląda na to że jestem w połowie drogi do celu ;-) coś z okresem treningowym się popitoliło ;-)
Jutro kolejny trening w tym roku :-) tym razem 6km - Fartlek czyli sama radość z biegania, więc do jutra :-)

Zapomniałem że mam tu pisać też o rowerze. Otóż nie przewidziałem że zimy nie będzie i jakiś czas temu po prostu go rozkręciłem. Tak do konserwacji na kolejny sezon i aby ktoś mi go nie skroił z piwnicy - wiadomo, w całości łatwiej. No i jestem w trakcie kompletowania drugiego roweru - takiego .......... lepszego ;-) Jako że moja dyscyplina finansowa czasami kuleje - nieprzewidziane wydatki różnego rodzaju - zamiast ciułać kasę na cały rower postanowiłem go złożyć. Tak, tak .......... wiem że będzie drożej, ale ostatecznie będzie a nie będzie tylko w planach ;-)
Póki co jestem na takim etapie


































Pod koniec miesiąca do kolekcji dojdzie przedni amortyzator :-) właściwie to brakuje jeszcze tylko decyzji który ;-)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz