niedziela, 26 stycznia 2014

Tydzień 16/4

Doczekałem się wreszcie prawdziwie zimowego treningu :-) W nocy padał śnieg, chodniki ścieżki były zasypane. Wstałem wcześnie rano aby zdążyć przed służbami odśnieżającymi ;-) Bieg po świeżym śniegu jest bardzo przyjemny - skrzypi pod butami aż miło :-)
Założenia:
- Dystans 6km w spokojnym tempie
- Cel - regeneracja
Efekty:
- Dystans 6.66km pozwoliłem wykonać sobie trening BNP ;-)
- Czas 0:42:16
- HRśr. 148
- HRmax. 167
- Cal śr. 840 kcal/h
- Cal max. 970 kcal/h
- Cal 591 kcal
- Fat 20.9g
Trasa: http://navime.pl/trasa/290606/Trening+BNP+2014-01-26+08%3A48
Pozostało 76 dni 13:58:00










-12st.C lekkie kłopoty z uśmiechem bo jakoś tak ......... ściągnęło mnie ;-)


















                                                          Byłem pierwszy :-)












Po powrocie do domu ogarnąłem się trochę i jak zwykle w niedzielę miałem pojechać do rodziców. Wyszło słońce i zrobiło się:
Pomyślałem, po co jechać - może zrobić sobie spacer w słusznym tempie :-) Bądź co bądź to też rodzaj treningu ;-)
5km z okładem pękło ;-)
Kolejne 5km z większym okładem ........ też pękło ;-)
Takie spacery mają to do siebie że człowiek ma czas zwrócić uwagę na rzeczy, które w pośpiechu łatwo przeoczyć. Jeżdżę tą ulicą w miarę często i nawet nie zauważyłem:








Dąbrowskiego 55/57
















                                                  Dąbrowskiego 51









Kolejny trening we wtorek - do wtorku ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz